Opis stanowiska:

Proponujemy pracę na zasadzie przekazywania zleceń do terenowej realizacji w zakresie:

  • oględzin pojazdów powypadkowych, 
  • kosztorysu naprawy pojazdów powypadkowych,
  • oględziny szkód majątkowych.
 
Wymagania :
  • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku terenowego likwidatora szkód,
  • posiadanie sprzętu niezbędnego do realizacji przekazywanych zleceń.
Oferujemy:
  • współpracę w prężnie rozwijającej się, ogólnopolskiej firmie, działającej w branży kompleksowej likwidacji szkód.
  • współpracę w oparciu o umowę partnerską
 

Aplikacja

  • Prosimy o wypełnienie formularza oraz załączenie CV i dokumentów potwierdzających nabyte uprawnienia i umiejętności.
  • Obowiązkowo do uzupełnia teren działania z wykazem powiatów obsługiwanych

 
Rozrzeszenia: pdf,doc,docx,odt